loading...
love song
elahe بازدید : 1 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

پسرکی به مغازه ای رفت از فروشنده خواست که از تلفن استفاده کن  پسرک تلفن را برداشت و به خامومی زنگ زد وگفت خانوم اجازه میدهید من  چمن های خانه یتان  را کوتاه کنم اون خانوم گفت کسی را دارم تا این کارا انجام دهد پسر ک گفت من نصف قیمت میگیرم  اما  گفت از کار آن راضی است پسرک گفت کاری میکنم چمن هایتان  مثل چمن های سلطنتی شود اما باز جواب ان منفی بود  پسرک قبول کرد وگوشی را گذاشت فروشنده گفت ازت خوشم امد میخواهم به تو کار دهم پسرک گفت نه ممنون من همان نفر هستم که چمن کوتاه میکنم فقط میخواستم عکس العمل آن را ببینم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 81